deletedmom893 bende yaradı en azından. geçen hafta ceviz kadar olmuştu ve popo üstü oturamıyordum kalkamıyordum yürüyemiyordum öyle bir can acısı yok. akşamına kantoron kremi falan aldım ama içim rahat etmedi sürmeye makyaj pamuğuna zeytinyağı döktüm iki güne acısı geçti 3. gün şişliği de indi. şimdi serçe parmağım kadar kaldı o ceviz kadar olan meme. halen akşam yatarken yapıyorum tekrar azıtmasın diye. doğuma kadar bu kompresi uygulayacağım