buglem07 Benim yalancı sancılarım son ayda çok şiddetlenmeye başladı, o yüzden doğum sancısını ayırt etmekte güçlük çekmiştim. Sancım böbrek ağrısı gibiydi, bele vurduğu için ben öyle zannettim yani. Doktor kontrolünde birşey çıkmayınca eve geldim ve kahverengi akıntı başladı, sancı da artmaya başladı. Ben tek sıkıntım yatış yapılana kadar düzenli sancımın olmamasıydı bu beni çok yanılttı. Yatış yapıldıktan sonra rahim ağzı yumuşaltıcı fitil verildi, ondan sonra sancım yavaş yavaş düzene girdi 🥲 bu arada benim de midem son haftaya kadar bulandı hep, doğuma giderken yolda kustum bile😁