Elif2424 24 haftayım karnımın içi bazen çok acıyor ve karnım çok büyük haftama göre herkes öyle diyor
SheeR Elif2424 ben 34+6 haftalığım karnım öyle aman aman cok büyük değil ama bikaç gündür yatarken kalkarken karnımın içi cok acıyor bende anlam veremedim neden olduğuna 🥹
yenibirannis Elif2424 20+3 benmde az önce karnimn sol tarafında bı acı oluştu hareket ederken oturup kalkarken falan baya etkiledi öyle bisemi sizinkide
Karenim13 Elif2424 aynen yaa göbek deliği dimi.benimde haftaya gire kanım büyük 22 deyim..göbek dediğimde hafif şansıma ve ağrı oluyor