Lilosss Çatlatma iğnesinin 10. Günü test pozitif çıktı doktorum 14. Gün kan ver demişti ama yarın yani 11. Gün kan versem mi sizce 10. Gün hala iğne etkisi olur mu ki yaşayan var mı kızlar
Lavinyaa8 Lilosss benim bir tanidigim 13. Gün yaptigi pozitif cikti kanda da 10 gibi bir deger cikmisti ama ignenin etkisiymis biraz daha bekleyin derim ben 10. Gün etkisi gitmemiş olabilir
Gzd11gzd Lilosss bence iğneden sonra 14 veya 15.gün kan verin daha net sonuç alırsınız. Ben öyle yapmıştım.
Lilosss Golge98 yarın kan veriyim o zaman ama kanda pozitif çıkarsa iğnenin etkisi değildir dimi gerçi yarın kan sonucu çıkınca tekrar yazarım sonucu
Btlktr Ben 10.gün yaptığımda aşırı silik çıkmıştı 14. Gün kan verdim 94 çıktı yani şimdi test versen iki gün sonra yine vereceksen
Lilosss Btlktr çok tebrik ederim sağlıkla büyütün inşallah 🙏🏼 evet doğru söylüyorsunuz küçük bir değer çıkacak yine 2 gün kendimi yiyeceğim sonra bişey değişmeyecek
Mylittlepumpkinn Maalesef sizin gibi bende yaptım geçen ay iğne etlkisiymiş. Kanda baktırdım çıkmadı sonra çok üzüldüm. 14. günü bekleyin. İnşallah vardır 🙏
Lilosss Mylittlepumpkinn bekliyorum inşallah vardır bu arada bu sabah idrar testi yaptım negatif çıktı bugün 11. Gün iğne etkisi galiba geçmiş 14. Gün kan veriyim bakalım inşallah vardır 🙏🏼
Lilosss Mylittlepumpkinn iğne etkisi geçmiş idrar negatif çıktı bugün 14. Gün kan vericem inşallah pozitif görürüm 🙏🏼
Yasemen790 Ben de doğal yollardan gebe kalmıştım. Doktorumun ilk sorduğu soru çatlatma iğnesi vuruldun mu? oldu. Yani onun etkisi bir müddet sürebiliyormuş. Ama inşallah sizinki öyle değildir hamilesinizdir:)
Lilosss Yasemen790 dün pozitifti bugün negatif olduğuna göre iğne etkisiymiş :) 3 gün bekleyip kan vericem
Lilosss Btlktr inşallah canım tüm isteyenler için dua edin lütfen herkes yaşasın bu duyguyu ben kendime dua ederken herkese ediyorum sizin dualarınız şimdi daha kıymetli 🙏🏼💕