glbhr1 benimde böyle oluyordu herkes normal dedi tesadüfen doktora gidince öğrendim ki içeride kanama alanı oluşmuş kimseye bakma korkuyorsan muayene ol için rahatlasın Heleki büyüklerini hiç dinleme aman ikide bir doktora gidiyorsun diyenlere hiç bakma ben onları dinleyip gitmeseydm kanama olduğunu öğrenemeyecktm şimdi erkenden tedbir alındı gerisi Allah’a emanet