Bizde sizin gibi çok düşündük alışveriş öncesi, sonra şunda kanaat kıldık, yenidoğana uygun markalar vardı oto koltuk alırız puset gereksiz dedik ama bebeklerin ana rahminde cenin pozisyonunda kaldığını dusunursek doğduğunda dümdüz bir zemine yatırmak omuriliğine uygun olmayabilirdi ve pusetlerin yapısına dikkat ederseniz omuriliği destekleyen bir yapıdadır bu da bebeğin hem rahat etmesini sağlar hem de fiziki gelişiminde düzleşmeyi engeller. Bu nedenle sürekli yatış pozisyonunda olan yeni doğmuş yumuşak dokulu bir beden için dümdüz yatmak yerine pusetin iç yapısı daha uygun. İhtiyaç var yok, para harcayalim harcamayalim kısmında bizi ikna edip pusetli ürün almamıza neden olan etkenler bu bilger oldu. Size de fikir olsun diye yazmak istedim.