Ecemnesli Iyi geceler arkadaşlar bugün 9 haftalık olduk 2 günden beri aşırı derecede karnım sis rahatsız eşiğini normal mi bu durum rahatlamak için ne yapabilirim?
GbAY Ecemnesli bendede ayni problem nefes aldirmiyor siskinlik doktorum soda onerdi ve yogurt bana soda iyi geliyor inshallah sanada iyi gelir
Ecemnesli Benim randevuma daha var o yüzden ne iyi gelir bilmiyorum soda içiyorum ama fayda etmiyor kabızlıkta başladı ondan mi kaynaklı bilmiyorum:(
Daisyy Ben de 8 haftalığım. Karnım şiş. Midem yüzünden fazla şey yiyemiyorum bu yüzden büyük tuvaletimi çok nadir yapıyorum en fazla haftada 2 yani. Çok zor çook