1prensesimm cansuerg aslında ikinci isim degilde, benim yeğenimin adı Keremcan belki fikir olur çok seviyoruz onun ismini ailecek 🤗😍🥰
ggulsaahhhhhh Uras 🤔🌸 Bizde Kerem koyucaz Allah’ın izniyle eşimin soyadı uzun olduğu için tek isim kullanıcaz 🌸
cansuerg ggulsaahhhhhh bizimki de uzun ama galiba bu uzun isim soyisim kötülüğünü yapıcaz çocuğumuza:D
ABoyAndTwinsBoysMoms Merhaba. Benim ikizlerim oldu. Birini Kerem Mert Birini Kayra Emir istiyordum. Eşimle anlaşamadık. En son Kerem Talha , Yusuf Kayra koyduk. Ama bence Kerem Mert çok güzel.. Ahmet Kerem, Kerem Ege, Kerem Aras ta seçeneklerimin arasındaydı.