Monarosa06 Kızlar çikolata deposunu sizden çok duydum lütfen alan memnun kalan var mı güzel yorumalarinizi yazarmisiniz eşime göstericem ikna olsun diye 😂🌸
AlmilaninAnnesiii Monarosa06 Üstte kalsın bende sipariş vericem beybimin doğmasını bekliyorum mevlüt cikolatasini vs ordan yaptiricam 😊
Senaykork Monarosa06 Canım benim doğumum temmuzda, bunları Mart’ta sipariş verdim , güneş gormuyen yerde saklıyorum ağızda eriyen bir çikolata tadı çok güzel ben çok beğendim …
Senaykork Monarosa06 Bak bunuda Trendyol dan Antalya epoksi magnet sayfasından yaptırdım Çikolata markası bolçi markası çok güzel …
beyzacmvrc Monarosa06 birkaç gün önce sipariş ettim baskısını kendim hazırlayıp gönderdim sayfadaki baskilar hoşuma gitmemisti 2-3 günde geldi baskı kalitesini falan da çok iyi kutuyu açar açmaz çikolata kokuyo buram buram Tadına da baktık çok lezzetli ve taze 18 ay serin ve kuru güneş görmeyen yerde saklayabilirsiniz dediler bozulmazmis öyle Kurdele rengini etiketin altındaki çikolata kabini ben soylemeyi unutmuşum çok güzel ayarlamis kendileri çok beğendim resim atayım hatta ☺️    
casper12 Senaykork doguma 3 hafta kaldı sıparıs vermek istiyorum fakat bozulmasında. korkuyorum varmı sızınkınde bozulma
Senaykork casper12 hiç bişey olmaz canım , ben oğlumda 6 ay önceden almıştım buzdolabına korsaniz tadı degiyo, ben gardropun üstü güneş gormedigi için orda saklıyorum 3 aydır tadında hiçbir bozulma yok sende bnce havalar iyice ısınmadan sipariş ver
beyzacmvrc Yazmelegi_ Pinterest de sablon bulup renkleriyle fotoğraf düzenleme uygulamasında oynadım İçine de yazısını yazip kaydettim fotoğrafı
beyzacmvrc -Gr- baskısı aslında basilcak resmin çözünürlük kalitesi ile ilgili Ben kendim hazırladım baskı kısmını çok canlı geldi gayet güzel renklerle oynadim göndermeden