Kalendermesrep Kuzey sadece söylenişi güzel olan anlamsız bir isim ne yazık ki. Yön belirten bi kelime bu kadar. Asaf duymakta bıktırdı artık ama en azından anlamı güzel diyorsun. Okulda Kuzeylerden geçilmiyor.