Haftaya mutlaka şeker yüklemesi için git 24-28inci haftalar arası yapılıyo. Gitmeden bi gün öncesinde tatlı yeme, meyve hariç. 🤞 özellikle akşamına asla tatlı yeme gece 1o dan sonra hiç bişey yeme, sabah aç karna gidiliyo, mümkünse biriyle git, aç halde 2 - 3 kez kan veriliyo, tansiyonun düşebilir 😊