merdumgiriz9 Merhaba, internetten okuduğumda 13 haftalık gebeliklerde bebek agırlıgı 15-25 gramdı. En azından baştan popoya kadar geçen gün randevum vardı doktorum bana bebeğimin agırlıgını 61 gram dedi. Baştan ayağa kadar olsa dahi anlam veremedim. Nasıl oluyor neden oluyor bilen var mı? İlk hamileliğim kusura bakmayın hep 20-25 gram okuduğum için anlayamadım. Bilgim de Yok teşekkürler
btlunl merdumgiriz9 normal ama ilk zamanlarda dr bana da şimdilik bu bi sorun değil demişti. Doğuma doğru bakıcaz kilolu mu zayıf mı diye dedi ilk başlarda buna takılmıyolar pek
Duygu_k merdumgiriz9 çok takılma canım benim doktorum o zamanlar ağırlığından bahsetmiyordu bile. 16dan sonra takip edip söylemeye başladı.
Zeynpatak merdumgiriz9 ben bugun 14 haftalik oldum . Doktorum her gittigimde boyunu ölcüyor ama kilo icin erken daha bisey soyleyemem diyor Bence simdiden dert etme canim kiloyu :)
Selim_Alparslan merdumgiriz9 bu haftalarda kilo pek mühim değil canım önemli olan haftasıyla uyumlu olup olmaması