binnur64 Ozdbtl gerçekten öyle 1 sene içinde 3 kez taşındık hadi onlara ses etmedim tek başıma topladım temizledim ama bu sefer 7 aylık hamileyim taşınmaya kalksak yardıma gelende olmaz ben de yapamam tek başıma o yüzden hiç taşınmak istemiyorum
binnur64 Zehross03 sivas’ın ilçesinde oturuyoruz nüfusu 6bin küsur köyden farksız, yeni yeni zam yapmaya başlamış burda ev sahipleri, eşim dün bakmış en fazla 3000 tl kiralık ev
Fatmayagiz @binnur64 biz bu konuyu avukatla konuştuk kiracıyı çıkarıp kendimiz oturalım sözleşmesi bitti diye ama en son sözleşme üzerinden aynı şekilde 1 sene devam edecek. %25 den fazlasını yapamıyor ev sahibi. Şuan haklar kiracıdan yana.
binnur64 Fatmayagiz Temmuz’da bitiyomuş ama bu %25 zam sınırı ondan sonra istediği gibi zam yapabilir değil mi?
Fatmayagiz @binnur64 Bende kirada oturuyorum şuan. Haziranda bitiyor sözleşmemiz ama ev sahibi de kontrattaki ücretin %25 zammını yapacak
Fatmayagiz @binnur64 Kontratın bitti bu Temmuz ayında ama 1 sene daha yani seneye Temmuz’a kadar%25 i aşamaz. Şuanki Kontratın üzerinden fiyatlandırma yapar o da%25 ten fazla olamaz.
Fatmayagiz @binnur64 Bir zorluk çıkarırsa hemen bi avukata sorun anlatır size haklarınızı. İnternetten de bakabilirsiniz yazıyor orada da