Avukat arkadaşıma danıştım. Bizim ev sahibi kirayı 4500den 8500 yapmak istedi. Olmaz dedik, 1 kuruş aşağısına inmem dedi. Bak dedik orta yolu bulalım böyle olmaz. 6500₺ yapalım. Olmaz asla dedi. Köpürdü kudurdu, demediği laf kalmadı. Evimi gasp etmeyin bile dedi. Ben kendi evime geçicem dedi. Avukat arkadaşım ise sizi çıkaramaz öyle kafasına göre kendi de oturamaz dedi. Kendi oturmak istese bile istanbulda ve birçok şehirde davalar kilit. Herkes davalı, en aşağı 5 senede dava sırası size gelir dedi. Ev sahibi o kadar kavga ettiki avukat arkadaşım da arayınca çaresiz şimdi evini satmaya karar verdi :)) sat madem dedik. Sözleşme aynen devam edecek çünkü, ve gelen kişi de bizi çıkartamayacak. Hakkınızı arayın, kanunlar kiracılardan yana. Çünkü barınma hakkımız bu. Ev sahipleri bunu ticari yaptığı için fahiş fiyat uygulayamaz. Merak etmeyin sizi çıkaramıyorlar.