Merhaba hanımlar çarşamba günü normal doğum yaptım makat kısmında şişlik çıktı dikislerimde de sanki biraz şişlik var aynı şeyi yaşayan varmi korkuyorum biraz çocuğu emzirmeye cok uyarıyorum etmiyor biraz sıkıntılı üstüne oturmak zorundayım korkuyorum 😔