uzaydanbirisi Arkadaşlar merhaba , ben ya babyjörn muadili anakucağından alacağım ya da dolaptan baginin otomatik anakucağını . Ama aşırı kararsızım . Sizce hangisi daha mantıklı, hangisini uzun süre kullanabilirim? Yardıııımmm lütfeennn
Bernasnli uzaydanbirisi bende otomatiklerden alacaktım ama kullanışlı değilmiş alan geri satıyor. Bana piercardinin anakucağı hediye geldi 3 kademeli 15 kiloya kadar taşıyor yaş ilerledikçe kullanır sanırım babyjörn ünde onun pahalısı
uzaydanbirisi Bernasnli bende çok kararsız kaldım bazı bebekler sevmiyomuş bu otomatikleri filan , o yüzden dedim acaba normal mi alsam 😂inşallah severler bu alacaklarımızı da