Ebruoztrk__ Pazartesi sezeryan olacağım ama göğsümden henüz süte dair hiçbir akıntı yok gogus pompalıyla sütun gelmesini saglasam ve bebek ben odaya gelene kadar o sut verilse olur mu yada şimdi sütümü zorla getirmeye çalışırsam sezeryandan sonra kesilir mi
-MinikveAnnesi- Ebruoztrk__ neden doğal akışı bozasın ki böyle birşey kesinlikle yapma yanlış şeylere sebep olabilirsin