melek65 10 haftalık gebeyim bebeğin kesesi büyük suyu fazla şu an belim çok kötü ağrıyor bıçak batıyor gibi oluyor sıkıntı olur mu böyle bir durum yaşayan var mı
-MinikveAnnesi- melek65 eğer ağrın gecmiyorsa ve siddetleniyorsa doktorunu bilgilendir. Sağlıkla kucağına al inşallah 🌸