mombarbie_ Kaç gündür ovu testi yapıyorum hala koyulaşmadı en son reglimi gecikmeli oldum normalde 30 günde bir oluyordum bu 39.gunde oldum sizce ne zaman pik gorurum sat 5 mayıs
sunshine_ testi yapmaya devam et bende silik görüp üzülüyordum bugün biranda saniyeler içinde böyle oldu