Nepenthe Perşembe günü sezaryen oldum. Ayaklarım tanınmayacak kadar şiş durumda korkunç görünüyor artık yürüyorum elimden geldiğince ama değişen bişey yok ne yapmalıyım acil yardım öneri 🙏🏻😭
gggb Nepenthe benimde öyleydi bi haftaya yakın sürdü kendiliğinden geçti sonra sezeryan sonrası oluyormış genelde