Sadem5434 Kızlar şeker yüklemesi yaptırmadım onun yerine evde günlük takip edicem ama hangi markayı alacağıma karar veremedim, kullanan memnun olan ölçümü doğru olan bildiğiniz markalar varmı
Miya-m Sadem5434 optima almayın bence tüm eczanelerde o var ama yorumlarını okudum beğenmiyorlar. Ucuz etin yahnisi bol olur.