Beyicee Merhaba hanımlar 6 aylık hamileyim bebegımın bir cok eksiği var calısmıyorum işe girecekken hamıle oldugumu ogrendım ve olumsuz sonuclandırdılar eşim de yenı calısmaya basladı evde yapabılecegım iş varmı paketleme olur yada yaptıgınız onerileriniz neler paraya ihtiyacım var
incinur0102 Beyicee evinde bilgisayarın var ise çağrı merkezi işlerine bakabilirsin,bir hafta online kurs oluyormuş,full time ya da part time kendk isteğine göre belirleme sansinda var bildiğim kadarı ile,bı araştır istersen