Fatosclk19 benimde aynı şekilde kesem düzensizdi, içinde kan pıhtısı vardı. On gün bekleyelim, bu süreçte güzel beslen yat dinlen. Eğer değişiklik olmazsa kürtaj olursun demişti doktor. On gün sonra gittiğimde Kalp atışını duyduk, geç döllenen bir bebek olduğunu söyledi. Adet tarihine göre değilde döllenmeye göre hesaplandı. Şuan 11+4 de gayet sağlıklı ilerliyor her şey. İnşallah sen de kalp atışını duyarsın hamileliğin güzel geçer. İşini ferah tut, kötü düşünmemeye çalış, dinlen güzelce 💜