Kedinizin kardeşi oluyor öyle düşünün. Kardeş kıskançlığı olabilir ama diğer yandan kardeşine aşırı düşkün de olabilir. Her şeyden korumaya da çalışabilir.
Çocukken sizin bir büyüğünüz size hiç mi zarar vermedi? Ya da siz küçüklerinize hiç mi zarar vermediniz? Ben kendimi düşünüyorum, mahalledeki benden küçük çocuklara çamur mu yedirmedim, enjeksiyonla iğneler mi yapmadım, dövdüklerimi, cimciklerimi saymıyorum bile. Kedim bunların hiçbirini -istese de- yapamaz 😂