pnar8007 ben kızım 10 aylıkken 5 haftalık gebe olduğumu öğrendim, kızım yaşına girince kestim doktorum emzirme kes demişti. Şimdi 13 aylık unuttu çoktan. Ek gıda ve ilave olarak uyku öncesi mama iciriyorum yeterli oluyor kilo alımı ve gelişimi de gayet güzel. Biraz zorlandı tabi küçük olduğu için çok sarıldı mizmizlandi, o huysuzlandikca bende sarılarak tatlı tatlı konuşarak destek oldum şu an çok iyi. Tabi iki yaşına kadar emzirmek isterdim ama nasip degilmis.