Selam kızlar,
Adete 3 gün kala test yaptım fotoğrafı ekliyorum. Korunmasiz ilişkiden 12 gün geçti sabah ilk idrarla kaset test yaptım gözle bile zor görünen bi hayali çizgi gördüm emin olamadim 2 saat sonra erken gebelik testi yaptım bu şekilde silik cıktı bir tane düşüğüm var heveslenmek istemiyorum🙄 Sizce varmı hamilemiyimdir
