Merhaba güzel anneler. Pazartesi günü gebelik testi yaptım 2 adet ve pozitif çıktı. Çarşamba günü kan testi verdim ve beta değerim 23 çıktı. Bebeğim henüz çok küçük 2 haftalık kadar. Cuma gün sabah kanamam oldu ve hemen doktora gittim. Kan testi verdiğimde beta değerim 22ye düştü. Bebeğimin tutunamama ihtimali olduğunu söyledi Progestan verdi pazartesiye kadar kullanıp yeniden kan testi vereceğim. Değerlerimin yükselme ihtimali olduğunu söyledi ama kanamam hala devam ediyor. Sizce bebeğimi kaybetmiş olabilir miyim ? Başına böyle bi şey gelen var mı lütfen yardımcı olun bana çok korkuyorum