Kızlar bende pıhtılaşma var oksapar 4000 lik de kullanıyorum ecopirini öğlen içiyordum iğneyi gece vuruyordum normalde gündüze çektim şimdi iğneyi bu aralar kusmalarım var prilam kullanıyorum oda beni çok uyutuyor ve ilacımı hep geç içiyorum ecopirini akşam 6 a çeksem birşey olur mu acaba