22 haftalık gebeyım 19 dan sonra bebegımı cok net hergun duzenlı hısetmeye basladım cok hareketlı bır bebek sabahları duzenlı tekmelerını hısederdım ama bu ıkı gundur sabahları tekme atmıyo gunduzlerıde. Aksam bı atıyo oda bı kere falan sonra duruyo bu durumu yasıyan var mı bu haftalarda normal mı