husnatskn Eftelyaatasoy 40+4 deyim hala doğuramadım ama kasılma bende de oluyor acaba doğum belirtisi mi ya yoksa bu gidişle doğuramıcam ben 😂
Beigebaby Eftelyaatasoy 40. Haftamdayım bugün benimde çocuk bir yerde toplandı taş gibi oldu karnım , bir yandanda adet sancısı gibi sancı oldu kasıklarımda sonra düzeldi şuan hiçbir şey yok
Eftelyaatasoy Beigebaby benim de dün adet sancısı gibi oldu artacak diye bekliyordum sevincle aksine geçti 😅 hayırlısıyla doğururuz inşallah
H20nife- Bende 37 haftadayım geceleri adet sancısı gibi sancım oluyor sabaha kadar ama gündüz olmuyor anlamadım
Eftelyaatasoy Nergiz1 H20nife- gün icinde bir seylerle ilgilenildigi icin vs olsa bile hissedilemeyebiliyormuş gece daha sakin oldugu icin uzandıgınız icin vs daha cok hissediliyormus
Suheda11 Bende 32. Haftadan beri oluyor. Şuan 35. Haftalığız gün içinde 10 kere falan oluyordur. Nefesim daralıyor gibi olur sonrasında karnım sertleşip bebek bir yere toplanıyor. Sizinde böyle nefes daralması gibi oluyor mu
Nergiz1 Suheda11 şuan 37. Haftadayim ama nefesim kesilmiyor doğum pozisyonunda diye sadece baskısı çok..
Denizanasi23 Suheda11 Merhaba . Benimde 30 haftadan itibaren bebek toplanıyor kasılıyor ve sancı yapıyor . 34. Haftaya gircez ve günde 10 kere yaşıyorum bu durumu . Siz nst ye girdiniz mi sancı çıktı mı acaba ?
Suheda11 Denizanasi23 32. Haftada girdim ama sancı çıkmadı. Ama kasılmada olmamıştı nst sırasında. Sertleşme olurken nefes daralması gibi oluyor mu sizde de
Denizanasi23 Suheda11 Sancıdan panik yaptığım için nefes daralması yaşıyorum ama her zaman değil. Ben de bu cuma nst ye giricem bakalım. İnşallah normaldir.
Suheda11 Denizanasi23 rahim kendini doğuma hazırlıyormuş sanırım o yüzden oluyormuş. Bende perşembe gidicem gittiğimde sorucam doktoruma