32 haftalık hamileyim karnıma sancı girip çıkıyor yalancı sancı mı yoksa doğum sancısı mı bilemedim ilk hamileliğim olduğu için tereddütte kaldım 10 dakika önce de öksürünce akıntı gibi birşey geldi sancı duruyor gibi oluyor sonra yine ağrıyor ve duruyor lütfen bir şey diyin korkuyorum