Ikimelekannesi38 Kızlar kızıma birsürü 0.3 ay takım aldm 5li . Ama herkes 10lu olacak diyor . Ben pek gerek gormuyorum zıbın corap kundak falan koysam yetmezmi . Zaten hastane ckisini iki hafta falan kadr giymiyomu . Almalimiyim
Busraakay_26 Ikimelekannesi38 hayır almak zorunda değil He ben bir tane ucuz aldım onu da ebeye vereceğim geri kalan hep 5 Li takım 10 lu içinde battaniye falan var ne yapacaksın o kadar battaniyeyi sen ebeye verilecek şeyi ister kendi takım oluştur ver istersen ucuz bir tane al sana kalmış
Bal_1604 Ikimelekannesi38 ben de birtane 10lu aldım geri kalan 5li bazısı 3 lu ayrıca bı kaç tanede ince battaniye aldım çokta şart değil büyük takimlar bence
2cocuklumoms Yeter kuzum içindeki battaniye falan küçük çıkıyor zaten kullanışsız oluyor 5li 3lü takımlar daha kullanışlı
Ikimelekannesi38 Busraakay_26 ebeye verilecekler arasinda ne var ki zıbın alt ust kundak bez corap ellik sapka baska bisey varmi ?
Busraakay_26 Ikimelekannesi38 yok hayır bu kadar zıbın yerine şey koyarsanız daha kullanışlı olur e bebek civil tarzı yerlerde var yeni doğan akletimi artık neyse adı kurdelesi var bağlamalı