_zynp_ Kızlar 38. Haftamda vajinal muayene oldum muaynede acı hissettim nedense doktor vajinal muayenenin doğumun provası olduğunu söyledi verdiğim tepki pek hoşuma gitmedi anlaşılan. Bir de çatım darmış bebek şuan 3200gr. Ve kanala henüz girmemiş. Şimdiye kadar hep normal olur diye düşünüyordum fakat doktorun konuşmalarından sonra kafam iyice karıştı kararı sen ver dedi ne yapacağımı bilmiyorum açıkçası. Normali denemeli miyim yoksa riske atmadan sezeryan mı olmalıyım. Ne tavsiye edersiniz?
Aysee1123 _zynp_ Acele karar vermenize gerek yok eğer öncelik olarak normal doğum istiyorsanız bekleyebilirsiniz bilemezsiniz ki zaten bebeğinizin kilosuda iyiymiş belki kanala girecek açılmanızda iyi ilerleyecek kolay bir doğum olucak. Endişelenmeyin bence sonradan sezeryanada alınabilirsiniz duruma göre ama dediğim gibi öncelik normal diyorsanız bekleyin görün süreci
Busraakay_26 _zynp_ çatın darsa riske atma her doğumun zorluğu vardır tabiki normal doğum biraz daha toparlanma konusunda hızlı olunuyor bir de özelde muayene oluyorsan bazı doktorlar para almak için seseryam diyip geçiyor ama devletteysen zaten ilk öncelik normal doğum oluyor
Nnanaa _zynp_ benim normalden sezaryene döndü doğumum herşeye hazırlıklı olmak lazım yani biraz daha düşünün acele etmeyin bebişler nasıl isterse öyle geliyor zaten
husnatskn _zynp_ 40+4 deyim hala hiç bir belirtim yok benimde 41 kadar beklicem gelmezse hala suni sancı mi denesem sezeryan mi kararsızım
Yagmursnr @_zynp_ kesinlikle riske atma sezeryan ol. bende hep normal diyodum ama doğum sirasinda normalden sezeryana döndü.
_zynp_ Dün üç normal doğuma girmiş birini zor beklerken kolay geçmiş, biri kanala girmiş anne ıkınmadığı için vakumla almak zorunda kalmışlar bebeğin köprücük kemiği kırılmış, biri de normalden sezeryana dönmüş ne karar vereceğimi bilemedim 🤷🏻♀️
_zynp_ Yagmursnr üç madde saydı kemik yapın dar çocuğun kilolu olma durumu var doktor ile uyum bu üçünden hiçbirine de olumlu yaklaşmadı aslında normal doğum olmasını isteyen bir doktordu. Dün baya korktum ne yapacağımı bilemedim sanırım sezeryandan korkuyorum biraz.😬
_zynp_ Busraakay_26 özelde takipliyim ama doktorum hep başından beri normal dedi dün muayneden ve geçirdiği üç doğumdan sonra sanki biraz kendisi de gergindi.
Yagmursnr @_zynp_ evet doğum kaynaklı sıkıntılarımız var 2 ay oldu ama tabiki her doğum bir değil onun için çatın darsa kendi sancin gelmiyorsa sezeryan. Normal zorlamamak lazım
_zynp_ Nnanaa kırk haftayı beklesem duruma göre açılma ve sancım gelmezse sezeryan mı olsam bilemedim. sizin sezeryana dönme süreciniz nasıl gelişti peki ?
Nnanaa _zynp_ benim bebek kanaldaydı kilosu da uygundu normale daha çatı muayenesi olmamıştım 37+1 de aniden suyum geldi ilk o zaman oldum muayene tabi.hastaneye gittim 2 cm açıklık vardı ilerlemedi. Sunii sancı vermeye başladılar 3 4 saat sonra bebeğin kalbi yavaşladı acil sez. Aldılar.
Eftelyaatasoy _zynp_ 4 küsür kilo ile normal doğum yapanlar var eğer normal istiyorsanız egzersiz ve yürüyüş yapın bekleyin acele karar vermeyin
Tugraseda _zynp_ yani doktor sana çatın dar normal doğum için uygun değilsin dediyse amenna hiç riske atmadan sezeryan ol
birannis_ _zynp_ çatınız darsa riske atmayın bence doğumunuz çok zor olur normalde kendinize eziyet etmiş olursunuz