Edaayk94 Kaçıncı haftada olduğunuza göre mi yoksa beta degerine göre mi bakıyorlar onu anlamadim. Benim degerim 2000 civari olunca bakacakmış doktor kac haftalik olduğunu da ultrasonda bakmadan söyleyemem dedi. Son adet tarihime göre 6 haftalık
Zehraumut Edaayk94 kuzum betaya göre hafta hesaplanmıyor maalesef ben çok araştırdım 2 de kaybım var Şuan yine hamileyim birtane de oğlum var betaya sadece düzenli artış varmı die bakılıyor eğer için rahat edecekse benim bebek ve kalbi duyduğumda betam 8.754 dü
Zehraumut Themoretheless iyi yapmışsın bebeğim ben gittiğimde de sadece kese görünmüştü 4 haftalık felan demişti doktorum bana 10 gün sonra gel dedi 5 haftalık bebeği zor görürüm die bir gittim 6+3 ve oluşmuştu kalbide vardı şok olmuştum her gidip kalbini duyduğumda elim ayağım titriyor valla 🤭 anne olmak dünyada en güzel şey bence
Themoretheless Zehraumut evet haklısın kuzum benim de 3.5 yasinda bi oglum var ama totalde dördüncü gebeligim