Benim ilk gebeliğimde öyleydi. Tsh 0.0001 fln çıkıyordu hatta. Doktor kontrolündeydim sürekli. Dahileye gidiyordum. Bir ilaç vermişti. Tsh değerine göre dozunu düzenliyordu hiç korkma. Nette yazanlara aldırma. Hemen bir dahiliye doktoruna git tedavine başla. Ben yine hamileyim. Çok Yeni daha. Ama hemen dahiliye gideceğim