Felaket bir öksürüğüm var yaklaşık bir buçuk haftadır ne yapsam iyi gelir 34+3 oldum korkuyorum her şeyi içmeye bildiğiniz iyi gelebilecek bi karışım veya çay gibi şeyler varsa çok ihtiyacım var çünkü çok kötü bir öksürük çok şükür hasta değilim sadece öksürük var ve çok kasıyor beni bütün vücudum ağrıyor kasılmaktan bebeğim için endişeleniyorum şimdiden çok teşekkür ederimm 🤲🏻🩷