Dilekates 39+1 zerre belirti yok, doktor da 41 e kadar yolu var olmadı suni sancı veririz diyor ama ben istemiyorum. Çatı muayenesi yap diyorum sancı gelmeden yapmam diyor😂
Roar-123 Merhabalar herkese . Normal doğum yapanlar bebek kilolularınız nasıldı doğumda ? Benim bebek biraz irice duruyor 39. Haftadayım . Çatı müsait ama iri bebekle normal doğum yapan var mı ? Biraz korkuyorum da 🙂