Mervosssse Kızlar gün aldık bugün çok çok çok heyecanlıyım 8 haziranda nasipse oğluma kavuşacağım🥹 sizde durumlar nasıl? Ne kadar kaldı 🐣 sağlıkla gelsinler bebeklerimiz 💛
Asfdg Mervosssse 17 gün kaldı ama inşallah daha erken gelir sıcaklar gelince çok zorlaşmaya başladı 😃
Busraakay_26 Mervosssse normalde 6 gün kaldı ama normal ilerlediği için keyfi ne zaman isterse 😂 heyecan korku herşey var ve sürekli bi ağlama isteği
Mervosssse Asfdg Sağlıkla gelsin inşallah 🐣 evet sıcaklar başladı zorlanmaya başladık Allah yardımcımız olsun 🥹
Heyzilwq Asfdg 35+1 benim akşam ve sabah kahverengimsi bi akıntı geldi acaba normal mi Nisan mj ne oluyor
Meryem_Elisa_Yade 28 Günümüz Kaldı Prensesimize Kavuşmaya Günümüz Yaklaştıkça Heyacanımız Daha Bi artıyor 🥰
Aysee-64 ebrutrn bende 5 haziranda kızıma kavuşcam nasipse rabbim evlatlarımızı sağsalim kucağımıza almayı nasip etsin 🤲
hilalirmak15 Bizimde uygulamaya göre 19 gün var ama bende sabırsızlanıyorum bı an önce doğsa diyorum doğum şeklim henüz belli değil nasip 🤗
Nazugrak16 Normalde 5 günüm var 40 in dolmasına doğum olmazsa Perşembe doktor gel dedi beklermiyiz kakasını yaparsa sancimi veriri bilmiyorum