Kızlar merhaba 6+3 hamileyim
Bugün sabah yataktan kalkınca ciddi bi göz kararması oldu vücudum istemsiz hareket etti titredim ve alt dudağımda karıncalanma uyuşma hissettim çok korktum hemen yatağa uzandim kendimi iyi hissedene kadar kalkamadım . Sizde tansıyonum çok mu çıktı o yüzden mi olmustur suan sadece halsiz yorgun hissediyorum hastaneye gitmelimiyim