Merhaba arkadaşlar. 14+5 teyim. İkili taramada 12. Haftada Dr yüzde 60 kız dedi. Ben de kız istiyorum. Bu hafta gittiğimde daha belli olmaz 19. Haftayı bekleyeceksin dedi bir diğer Dr . Ama burda da çevremde de çok daha önce cinsiyet öğrenenler var. Tabiki sağlıkla dogsunlar ama bu kadar geç cinsiyet öğrenilmesi normal mi? Siz kaçıncı haftada öğrendiniz ?