Nazyapiyo_ya Dün bi çılgınlık yapıpı saçımın önlerini açıyım dedim doğal rengimdi uçlarında platin vardı 10 santime yakın kendi dip rengimdi açıcı sürdüm iğrenç bi kızıl sarı tonunda bişey oldu sonra ben bu saçla gezemem diye küllü kumral yaptım ama şuan bok gibi oldu görsel ekliyorum lütfen hangi renge boyamam gerekiyor kapanması için https://imgyukle.com/i/ruxKyI https://imgyukle.com/i/ruxqhf Dip rengimde bu https://imgyukle.com/i/ruxWRS
zeynepnilda12 Nazyapiyo_ya dediğin kadar kötü değil zaten şu sıralar hep bu şekilde kullanıyorlar ❤️🔥
Nazyapiyo_ya eymenmom07 aşkım renk güzelde saçımdaki renkten çok bağımsız 😂 saçım ombre ama önlerim değişik bi renkkj 😃 açıkken sprun yok toplayınca bk gibi duruyo
busebilen Nazyapiyo_ya En kurtarıcı olarak 5.0 numara boya alıp boyayabilirsiniz oksidanını mutlaka 10luk alın %3 diye de geçer
Yldzhra Büyük ihtimal yüksek volüm açıcıyla saça girmişsin oda turuncu açmış sonra direk küllü ve %20 yada %30 okdidan vurunca yeşerme olmuş hafif eğer ya 6.1 ile falan cila yapıp bekletebilirsin koyulaşır kapatır ama %3 yani 10luk oksidan koyman lazım
Nazyapiyo_ya Yldzhra valla satıcı kıza anlattım derdimi bana palettenşn açıcısınu verdi direk cila falan gerektirmez çok temiz açılır saçın dedi ben kumral olmama rağmen saçımı bok gibi açtı turuncu oldu
prematureannesi_ Nazyapiyo_ya küllü kumral yeşil yapar saçı 😂 bu hataya defalarca düşmeme rağmen aynı senin saçın gibi oldu bugün bende boyadım ekstra küllü kumral ama aklımdan çıkmış küllülerin saçı yeşile çevirdiğini en yakın zamanda kuaföre gidip düzelteceğim evde de gidene kadar beyaz sabunla yıkacağım renk akıyor.
Nazyapiyo_ya prematureannesi_ evet valla bilidğin yeşil oldu kuaföre gidemiyorum vaktim yok çok pişman oldum ya 😑😑😑😑