YigitPoyrazMomm valla biz burdayız da yinede gidip şırdan yiyemiyoruz dısarda cok pahalı olmus cünkü 😂bazı seylerde haklısın ama yemek yönünden Adana gibisi yok pazarımız olsun komsuluk olsun mahalle ortamı iste bende ne kadar burda dogup büyüsemde İstanbul benim icin ayrı 10 yasından cıktım adanadan 23te gelin geldim tekrar ama İstanbulmu Adana mı desen İstanbulu secerdim suan eşim evi götürmek istese koşa koşa giderdim 😏