Kızlar merhaba ben Etlik şehir Hastanesi’ne gidiyorum doktorumda Büşra Lekesiz güzel ilgileniyodu gayet iyiydi 2 li tarama için randevu alicaktim ama doktorum lohusa polikinligine geçiş yapmış olarak gözüküyor bu hastaneye giden varsa hangi doktora gidiyosunuz acaba memnun kaldığınız önerebileceginiz bir doktor var mı şimdiden çok teşekkür ederim 🌸🤭