Gokce35Z smyylcn bizimki henüz doğamadi 35+0 dayiz. 5 Haziran’da çatı muayenesi yapilcak eğer sıkıntı varsa 19 Haziran’da sezaryan yapilcak 38+2 oluyoruz o zaman ama bana kilosu düşük geldiği için fikir edinmek istedim
Mrvctn 38de doğum yapanlar ne yaptınız da doğum oldu biz de yapalım _kirazcicegi_ ozgshnn-2 Busraaakbyyb 🤣
542854 Gokce35Z iki kızım var biri 38+4 biri 38+3 doğdu sezaryen doğuma biri 4kilo diğeri 4kilo 80 Gr doğdu
beyzzsenturkk Gokce35Z evet baya farketti doğum anına kadar 4 kilo diyotlardı herhalde yarısını içerde unuttular 😄
defneemom Gokce35Z yani 3100 zayıf bir kilo değil ki, ki çok hızlı doğduktan sonra kilo alıyorlar kızım şuan 2 aylık 5100
Gokce35Z beyzzsenturkk en son 32+2 de dedi 1970 gram ee bunun 700 gramı olmasa 1270 ayy inşallah öyle olmaz