Ruken_07akkus Kizlar sizce bu marka nasıl bide mesela bebekler ortalama kaç bez kullanıyor hangi ay yeni dogandan cikciaz
MMelissaaa- Ruken_07akkus molfix öneriyorum. Bizde pişik yapmadı memnun kaldık. Bebeğim 40 günlük oldu daha yeni 2 numaraya geçtik. 2 numaraya geçmeden önce 400 e yakın 1 numara tüketmişiz.
Azra00 Dilsay bende yeni doğan için molfix almayı düşünüyorum memnun musunuz 20 agustos gözüküyor tahmini doğum yeni dogan için iki paket uygun mu kaç tane oluyor pakette sorayım size dedim teşekkürler şimdiden 😇
birminnosannesi_ Canım bence sleepy baby turco molfix bunlar çok iyi gelmişti oğluma ve 1 numaradan 1 paket almıştık 2 numarayla aynı nerdeyse o yüzden 1 numara çok alma derim
Dilsay Azra00 Canim biz 19 gunluguz.İlk hafta küvözde kaldi yani 13 gundur bir bucuk paket kullandik😂Oglum sirf pisik olmasin diye birde enfeksiyon kapmasin diye her kirlettiginde bekletmeden degistiriyorum☺️