Mot_her93 Miracleee hız yavaşlığı gebeliğe engel ama sırf bu yüzden aşılama tüp bebek yapılıyor nasıl doktorunuz engel değil dedi anlamadım
Miracleee Mot_her93 engel olacak kadar yavaş değil dedi. Zaten hamile kaldım ben iki kez ama kimyasal oldu.
Erden37 Mot_her93 Evet Kasımda film çekildim Son adetimi Ocakta gördüm Şubatta hamile olduğumu öğrendim. 🌸 🤩 Darısı başınıza inşallah
asya2425 AsyA_34 ekstra bir şey yaptın mı canım gün aşırı ilişki mi yaptın yoksa yumurtlama mı takip ettin
Mot_her93 Miracleee anladım bizim yavaşlığı %42 hareketsiz %55 olunca o yüzden böyle düşünmüştüm aşılama ile mi hamile kaldınız
Miracleee Mot_her93 hayır o zamanlar hiç doktora gitmemiştim. Kendimiz denediğimiz 1,5 sene içinde iki kez kimyasal oldu. Üst üste zaten adet görmeden ikinci pozitifi görmüştüm. Nasip değilmiş.
smeyyeav smeyyeav 3 haziran bat günümdü 16 mayısda hsg cekilmiştim eşimde ileri hareketli sayısı azdj ve şekil bozukluğu vardıaz önce erken hamilelik testi yaptım pozitif çıktı