Cey_Cey_ Kocam kızımıza “Samira” ismini bulmuş tutturdu bu çok güzel bak herkes çok beğenecek istersen anket yap diye 🤣 ben beğenmedim oda beni zorlamaz ama siz yinede bi oylayın kızlar 😂 anlamı da güçlü duruş gösteren ve yıldız gibi parlayan kişi demekmiş
Azra00 Cey_Cey_ bence güzel anlamıda güzelmiş farklı isim seviyorum ben, Lina, Lena, mira dan daha iyi emin ol😇
Kubrakarahan Cey_Cey_ cokk güzelmiş ismine karar vermeseydim düşünürdüm kesinlikle ama kapı süsümüze kadar hazır her şeyimiz ama bayıldımmmm
birannis_ Cey_Cey_ aslında değişik pek duyulmamış nadir bir isim anlamıda çok güzelmiş standart sıradan kalıplaşmış bir isim değil en azından
Cey_Cey_ Azra00 evet gerçekten anlamı çok güzel dediğin gibi bende o isimlere ısınamadım hiç farklı ve hoş bir isim arıyoruz buluruz inşallah 😊
runkli0606 Valla yanlış anlamayın bana halka filmindeki samara yı çağırıştırdı Allah affetsin o yüzden sevmedim🙈🙈
Cey_Cey_ runkli0606 😂😂 ay banada bişey çağrıştırıyor Samara aklıma gelmedide bende diyorum ki Sabrina gibi diyorum ne alaka diyor🤣🤣
Cey_Cey_ _nigarr24_ yok değiliz ama farklı bişey arıyoruz biraz öztürkçe isim baktık sonra bu ismi bulmuş eşim sanırım Arapça kökenliymiş
Cey_Cey_ Kubrakarahan öylemi diyorsunuz ne bileyim ya insan etraf nasıl karşılar düşünmeden edemiyor hem farklı olsun diyoruz hem korkuyoruz 😅
Cey_Cey_ birannis_ evet anlamını bende çok beğendim 😊 bizde tam öyle bir isim aradığımızdan ortaya bu tarz isimler çıkıyor inşallah bi ortakta buluşcaz 😂
birannis_ Cey_Cey_ hayırlısı olsun sağlıklı bir şekilde rabbim kucağına almayı nasip etsin inşallah gönlünüze göre bir isime karar verirsiniz 🥰🌸
Azra00 Cey_Cey_ Rasel de güzel bir isim çok nadir kızm olsa koyacaktım ama oğlum olacak benimde anlamı haber demek
Minaesra Cey_Cey_ genelde bu ismi Almanlar ve Bosna Hersekliler kullanır, Almanya’da yaşadım 24 yıl ordan biliyorum 😅