Kızlar selam , 34+1 im erdem hastanesine gidiyodum doktorum gidiyor. Şimdi yeniden doktor bulmam gerekiyor 🙁 ümraniyede önerebileceğiniz doktor varmı? Çakmakta erdem de olursa yine aslında daha iyi olur ama bilmiyorum zamanda az kaldı doktorumun gitmesi modumu düşürdü. O yüzden önerebileceğiniz doktor varsa sevinirimm 🙏🙏