Busra--54 Kızlar çok şükür 34 haftayı gördük prenseslerle bebiş doğdu butonunu gördük ama büyüdükçe hareketlerinde azalmalar oldu normaldir diye düşünüyorum ama hafta içi sezeryan günümüz belli olucak tecrübeli anneler normalmi hareklerinin azalması
Tmtugbaa Busra--54 günde 10 hareketini sayman yeterli demişti bana doktorum bu arada yerleri daralıyor hareketsiz olmaları normal ama ciddi anlamda bir hareketsizlik gözlemliyorsan doktoruna danış.
tugba3863 Busra--54 ben de 32 haftalık oldum ikizlerle, eskiden daha bi zıplıyolar tarzı hissediyordum hareketlerini ama son zamanlarda sadece tekme şeklinde hissediyorum sanırım yerleri daraldığı için, yarın kontrolüm var doktora soracağım
Dkmsnsmsp Busra--54 büyüdüğü ve doğumun yaklaştığı icin hareketlerinde azalma oluyormus canım ilk gebeliğimde doktorum demişti korkma
Busra--54 Tmtugbaa hareketsiz değiller çok şükür ama azaldı eskiye göre bencede yerleri daraldığı için galiba ayaklarını falan çok net hissediyorum hatta dışardan bile çok net belli artık devlet takipliyim hafta içi gidicem zaten acile gitmek istemedim
Busra--54 Smyyeoruc duzeldimi acaba hala azmi hissediyosunuz büyüdükleri için galiba çok alan kalmiyo hareket etmeye
Busra--54 tugba3863 bende sezeryan günü almak için gidicem o zaman sorarım sağlıkla gelsinler inşallah
Busra--54 tugba3863 inşallah tek duam kuvessiz bir şekilde evimize dönmek canım inşallah bütün anneler kuvessiz evlerine dönerler 🥰🤲
Busra--54 Ikiz_annesii devlet hastanesi takipliyim ben öncesi sezeryan olduğu için benim iki doğumum o yüzden buda kesin sezeryan ilk doğumum değil
Busra--54 Likayolcusu salı günü öyle söyledi haftaya gel gün verelim dedi 34+2 yiz şuan hafta içi gidicem bakalım
Likayolcusu Busra--54 ayy çok heyecanlı bende haftalık takipliyim bu iki haftadır nst de sancı çıkıyor her seferinde daha da sıklaşıyır 33+5 de kontrolüm var bizede söylerler mi acaba 🥰