Senbenimmucizem benimde ikinci sezeryanim canım pazartesi günü tam 38 haftalikiken giricem sezeryana kendimiz öyle istedik doktorumuzda bu sıkıntı görmedi bebek acisindan, gelişimi iyi olduğu için özele gidiyorum bu arada ama devlette 39 haftayı bekletiyolar